2tospikannesii Arkadaşlar aranızda diyarbakir bower hosp da Dr sabır hanıma giden var mı güvenilir ve iyi bir Dr mu ben bugün gittim ilgisinden de cok memnun kaldım ama serklaj önerdiği için aranızda gidenler var mi merak ettim.
Esra3890 2tospikannesii Onu bilmiyorum nasıl ama Fatma Nur çaça var bowerda devlet hastanesinden geldi çok çok iyi ve ilgili kesinlikle onu tavsiye ederim çok arkadaşım gidiyo ona bende gittim memnun kaldım yoğun 2 hafta önce falan randevu almak gerekiyor sadece
2tospikannesii Esra3890 burda bi qrkadas önermişti sabır hanımı ama adını hatırlamıyorum bugun gittim çok ilgiliydi 1 saat ultrasonda kaldım çok bilgilendirdi ilgiliydi ama bilemedim gercekten bati da zozana gidiyorum bunun yarısı kadar ultrasonda kalmamisimdir yani bugüne kadar
2tospikannesii Polenpolen52 bilemedim ki ya doktor gercekten cok ilgiliydi ama iste insan başka bi Dr daha görsün istiyor bi yandan vakit kaybetmek de istemiyorum kafam çok karıştı
Esra3890 2tospikannesii ondan uzak dur aman bende 2 kere gittim hiç ilgi alaka yok ultrason bakıyor kayboluyor ortadan bişey soramiyorsun ilaç vitamin vercekmi nasıl durum bişey demiyor yalandan 2 dk bakıyor tamam sabır hanım iyiyse devam et yoksa Fatma Nur hanımı deneyebilirsin ben genesiste pınar hanıma gitmiştim hep onda doğum yaptım ilk bebegimde en iyisi o ama 2. Hamileliğimde oda doğum iznine ayrılmıştı uzun zaman yoktu gidememistim şimdi basladimi bilmiyorum Pınar hanım çok çok iyidir
Polenpolen52 2tospikannesii ben bılmıyorum memorıal zelal hanıma gıdıyorum, o fatma hanımıda cok duydum ondan onerdım
2tospikannesii Esra3890 kuzum valla bugun zozan hoca da serklaj oldum Allah hayırlısını versin inşallah