Imraninannesi benim son 6 gün kala oldu 😀 beklemek çok zor biliyorum ama bende hep ne zaman doğcak diye merk ederken bi anda oluyomuş herşey. Hatta bi gün öncesi buraya bnde hiç bi belirtim yok doğuramıcam yazmıstım ertesi sabah sancılar ve doğum oldu😍