Kbrayankkk2 Kızlar ilk dogudugunda zayif sonradan sisman olan bebisleriniz varmı benimki zayifdi değişikti yüz hali sonradan acildi çocuğum😁 kilo aldi falan sizinkilerde aynimiydi
Zehra9616 Kbrayankkk2 her bebis ilk once söner sonra alir ama iste metabolizmayla alakali kalici olmasi kilonun 4200 dogurdum 6 yasina geldi 17 kilo hala😂
Kbrayankkk2 Zehra9616 benimki zayıftı o kadar degil yani normaldi zamanla babasına benzedi babasida biraz tombis suan aynı baba😂