Kbrbrhnn Gaz sancısı olduğunu düşündüğüm bir ağrı var kızlar kasıkta. Aşırı şiddetli değil ama rahatsız ediyor ister istemez. Yaşayan var mı??
charlottececi mhdmraa ben de aynı. Baklagil asla yemiyorum. Yediklerime cok dikkat etmeme ragmen asiri gazim var. Esimin yaninda da cikaramiyorum 🙈 rahatsiz oluyorum. Ne zaman gececek bu gaz problemleri :( 10+2
mhdmraa charlottececi sıcak su torbasıyla dolaşıyorum çıkmayan gaz ve kabızlık problemi bende hamilelikten önce de hep vardı çok zor 😔
charlottececi mhdmraa kabızlık problemim hic olmamisti benim. Simdi biraz var. Lifli beslenmeye çalışıyorum. Sicak suyun iyi geldigini bilmiyodum 🙈 ben de deneyim. Sanirim vitaminler falan da gaz yapiyor. Son haftalarda daha cok gaz ve kabizlik oluyomus. Nasil gecicek bilmem ☺️
Kbrbrhnn Geçmiş olsun kızlar, bende de ilk defa böyle oldu. Haliyle korktum tabi, biraz uzanınca geçti çok şükür. Ama baş ağrısı başladı bu sefer de. Rabbim yardımcımız olsun, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🤲🏻