Nidakrbla Elifgoktug1 kaç gün sonra doğum oldu çünkü bende de belirtiler olmaya başladı belirttiğiniz
Lyra Bende şuan 35+2 yım iki gündür ishal durumum var usuttum sandım da şimdi biraz bira kasılma var bakalım geçmezse doktorla goruseyim teşekkür ederim kızlar
Elifgoktug1 Nidakrbla 1 gün sonra 3 cm açıklık 8 dk da bi gelen sanciyla sezaryene alındım alınmadan önce bir kaç saat bekletildim son muayenede doğum başlamış dendi ama ben sezaryen stresinden birsey soramadim
Elifgoktug1 Nidakrbla daha vardır o zaman ben baya aralıklı sancilar cektim sabaha kadar düzene anca girmişti yani şöyle 38+6 da başladı öğleden sonra 4 5 gibi . sabaha karşı düzene girdi sancilar 39 da. Ishalden bulantidan sonra direk sancilarim başladı yani benim