Btl-Als Batım 10 aralıktı adet olmadım ertesi gün test yaptım 2 tane pozitif çıktı ve kan vermeye gitmedim daha ara ara karnım şişiyor kassıklarım ağrıyor normal mi ilk defa bu hamilelikte bunları yaşıyorum 3 ncu gebeligim