Duyguynrky yani doktor 14 in üstünde olmasın dedi muaynede 14 ve nabız da çok yüksekti 144 civarı şimdi bakıyorum 13 e 7 nabız da 98 atıyor bu normal mi evim biraz sıcak maalesef yani çok anlamıyorum tansiyon işlerinden. Doktorda dahiliye ye gözük deyince. Ama dediğim gibi akşam 4 ten sonra hava serinleyince düşüyor tansiyon