Ozlem34056 İkinci hamilelik ve 39 oldum ilk doğumum normaldi 3 yaşına girdim çocuğum. De normal doğum pozisyonunda herhangi bi sorunumuz yok şükür ama karnım hâlâ çok yukarıda hiçbir belirti yok 40 a kadar zamanı var biliyorum belkide 40 ı geçer onada amenna ama korkuyorum sezeryan olurum diye bakacak kimse yok hastanede bile doğum yapicam babası ilk çocuğuma bakacak böyle bı durumda olan var mı karnı aşağı inmeden de doğuran yada 39 dan sonra inip normal doğum olan var mı
Nilerkanc Ozlem34056 Merhaba dogum yaptiniz mi merak ettim Cunku benimde 39. Hafta Ve bebegim hala yukarda 🥴
Reyyankus Bizde 39+0 olduk bugün çatı muayenemiz vardı. Benim de ilk doğumum normaldi oğlum 2 buçuk yaşında.☺️ Heyecan korku hepsi bir aradaydi bugün.🙈