nurpella Nursezer37 30 haftalığım bu hafta aşerdim tacuk çorbası ve içtiğimede bin pişman olarak😅😅 sonrasında yaşadığım mide yanmasından dolayı
Bebetonunannesii 18 de aşerdim. Rüyamda tulumba tatlısı gördüm sabah uyanır uyanmaz almaya gönderdim 😅
sheyda1991 Nursezer37 20 de. Normalde tatlı hiç sevmem yemem gibi bi şey. Gecenin 22 sinde halka tatlısı diye ağladım 😂 hem güldüm halime hem ağladım. Açık yer vardı Allahtan yedim rahatlarım 😂