Allahım sonunda dualarım kabul oldu 39+1 im bugün kontrole gittim nstde kasılmalarım 100 ü buldu düzenli bir şekilde ama sadece azıcık bel ağrım vardı. Hemen alttan muayene ettiler açıklığın var herşey güzel sadece kafasının biraz basmasını beklicez dedi. Eve geldim alaturka tuvalette oturuyo gibi otur ara ara plates topunda takıl herşey güzel ağrı eşiğin baya iyi geliyor oğluşun dedi 🙏🏻🙏🏻 Bana dua edinn