nese_gocuk Bebek oluşumu ve tutunması için avakodo yemek gerekiyormuş yiyip olumlu sonuc alan var mı ne zaman yenilmeli
Deletedmom73711 nese_gocuk Yumurtlama gününden itibaren günde 1 tane veya yarım, yumurtlama dahil ilk 1 hafta.❤️
1melisa nese_gocuk evet canım ye mutlaka ben burda herkese söylüyorum tabi önce rabbim veriyor ama avokado faydalı oluyor