yas37 25 haftalık hamileyim. Bugün doktora göründüm. Linçlemeden sakince okuyunuz ☺️ Yalnız mıyım değil miyim bilmek istiyorum. Hala hamilelik öncesi kilomdayım. Başından beri iştahım pek yok. Tatlı yiyemiyorum. Sabah demir ilacı sonrası 3-5 ceviz den sonra saatlerce bir şey yemek gelmiyor içimden. Dolabı açıyorum neredeyse 1 dakika bakıyorum kapıyorum. Yemek hazırlamak zulüm, bir şey yemek zor geliyor. Su içiyorum o ayrı. Akşamına eşimle yiyoruz ama eskisi gibi değilim tabi. Doktorum bugün kızdı biraz. Artık mecbursun kahvaltı yapmaya ve sık sık yemeğe dedi. Bebek iyi geride değil, hareketli de maşallah. Ama ilerde zarar vermek istemem ona😕 Eskiden de 1 öğün yerdim saatlerce aç kalırdım hatta başlarda hoşuma gidiyordu kilo almadım diye şimdi korktum. Yaşayanlar ve çözüm önerileri var mı?
yasemiinorhn yas37 yani yesen daha iyi olur tabii hamileliğin ilk başlarını da atlatmışsın bebek yediğin her şeyden vitaminini almalı acı tatlı ekşi her şeyden. Ben 20 kilo aldım valla hiç durmadan yiyorum öyle asla yememezlik etmiyorum çünkü onun da acıktığını hissediyorum evladıma bunu yapamam diyorum yiyorum ki bu saatten sonra alır bebek zaten alacağını sen çok kilo almazsın bundan sonra yine yediklerine dikkat et tabi ama yememezlik yapma bence 🥰 sağlıkla al yavrunu kucağına inşallah
Clementinee yas37 çözüm yiceksin canım 23. Haftadan sonra kilo aldım bende şuan 29. Haftamdayım 5 kg aldım toplam. Ama ben öğün atlamıyorum aç kalmıyorum asla. Sağlıklı beslenerek az ve sık yiyerek bebeğinide beslemiş olursun 🤍
yasemiinorhn yas37 iştah artırıcı karışımlar kürler oluyor ballı muzlu falan öyle şeyler internetten bak onları tüket bence iştahın açılsın
Melek3 yas37 ben 😊 ben 32 .haftama kadar-7 kilo ile geldm ondan sonra bir aldm 11 kilo ile 40+1 de doğuma girdm
Melek3 yas37 ben 😊 ben 32 .haftama kadar-7 kilo ile geldm ondan sonra bir aldm 11 kilo ile 40+1 de doğuma girdm
Busrabaksii yas37 ben 800 gram aldım şuan 27.haftamdayim. yok tutucu shake tarzi şeyler tercih etseniz ? Muz yulaf süt ceviz pekmez vs shake olarak blenderdan çekin için. Hem tok tutar hem besin maddesi olarak düşününce günlük olarak almaya çalıştığımız miktarlar mevcut. Kendinize böyle tarifler araştırın isterseniz ❤️
RumeysaNur34 yas37 aynı durumdayız bende 31+0 da kontrole gittim 2 kilo almışım sadece bebek de haftası ile uyumlu ama doktorum banada kendini zorla dedi dikkat etmeye başladım zor geçiyor hamileliğim ben o yüzden yiyemedim
bebegimizibekliyoruz1 yas37 7.aya kadar almadım iki ay içinde 7 kilo aldım bende sadece sabah akşam yiyorum öğlen yemiyorum meyveyle idare ediyorum bende hep üzüldüm ettim ama bebeğin saglikliysa gerek yok moral bozmana şu an 37+4 üm bi de ben hiç bulantı kusma falan yaşamadım o haldeyken almadım pek kilo normalde vücudum kilo almaya elverişli olduğu halde bir de düşün 😂 beben iyiyse takma
Azizaslan Bebek her şekil alacağını alır ama olan sana olur doğumdan sonra vücudunda hastalıklar başlar o senin vücudunun vitaminini herşeyini alır zararı sana anlayacağın
burcusami 20.haftadan sonra kilo almaya basladim ben bulantilardan yiyemedim, az da olsa yemeye çalış, az tost yap kendine içine kaşar koy, meyve ye su sıra mandalina portakal mevsimi, akşamları da az az köfte sebze yemeye calis