HaSretm Kızlar merhaba ben doğum yapalı 1 hafta oldu doğum parası diye bir şey varmış PTT den alınıyormuş bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
Nesli-12 HaSretm başvurmanız gerekiyo ona birde hem doğum parası hem süt parası var doğum parası ilk çocuğa 300 lira süt parasıda 232 lira yatmıştı bana
3mlek2bebkannesi HaSretm ben devlette doğum yaptım orda bi kağt vardı onu doldurup bırakmıştım öyle aldım doktorunuza danışın yönlendirir sizi
Happy_001 HaSretm canım dogum raporu alınca bize anlattı lar birine bas vuru yaptık dıgerı otamadık yaptırıyorlar
Nesli-12 HaSretm yok hayır pttye başvurmuyosun sen süt parası için 170i ara onlar sana yardımcı olucaklar birde doğum parası için eşim sosyal hizmetler müdürlüğüne başvurmuştu imza gerekiyo ona gitmeniz gerek