Mrs_veterinerius çok çok üzüldüm. Gerçekten bu süreçte doktor seçimi çok önemli. Benim de ilk doktorum sürekli normal diyodu başka doktora gidince düşük tehlikesi dedi ve hap verdi. Ama tabi ne gelirse Allah’tan geliyor. Rabbim ne isterse istediğimizi yapalım yine de kaderin önüne geçemeyiz.