Aslanirem Bugün kalp atışını duyduk 🥰 İkizlerimizin bizim gibi olan var mı sizde değişiklikler ne miğde bulantınız var mı ne zaman doktora gideceksiniz
Usenmezz99 Aslanirem ikizlere hamilelik nasıl olıyor kendiliğinden mi ikiz oldu yoksa tedaviyle mi sorumu maazur görün😊😂🌻🌻
TazeAnne06 Aslanirem biz de yarın kalp atışı duyacağız inşallah bugün 6+3 olduk ikizlerimle 🥰 bugün aşırı halsizlik bel bacak ağrısı ve iştahsızlık var 🙄 yemek yemem lazım ama hiç bişey canım istemiyo 🥺
Minikanne123 Aslanirem biz yarın 6.haftalık olcaz inşallah haftaya doktora gitmeyi düşünüyorum. Halsizlik ve nide bulantısı var 🤷🏻♀️
Aslanirem TazeAnne06 Ya benimde sabah bulantılarım oluyor genelde çubuk kraker ve beyaz leblebi çok iyi geliyor 🥰
zehsan TazeAnne06 benimde aynı tarhte randvüm var 6*4 oldgumda doktra gdcem yarın kalp atılını duyarsanız bizede söyleblrmisnz merak edeyorum duylrmu diye
Aslanirem TazeAnne06 sizinle herşey aynı cidden bende 6+3 deyim ve ikiz gebelik inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Aslanirem Minikanne123 inşallahhhhhh sağlıkla haberlerini alalım insanın doktordan çıkası gelmiyor ☺️
Selenakmn 7+2 yiz zeytinimle 🐣 mide bulantım yok çok şükür ama iştahsızlık mı desem bir tuhafım. Uzun süre yemeyince midem kötü oluyor zordan yiyorum. Uyku halim var birde hiçbirşey yapası yok 😔😀
Aslanirem Selenakmn oh maşallah ne güzel gelmişsiniz oralara 7 haftada başlar diyorlar asıl bulantılar ama demekki herkesin farklı işte korkmamak gerekiyor
TazeAnne06 zehsan tamam unutmazsam söylerim söz ☺️ Aşırı unutkanlığım başladı kusura bakma eğer unutursam da 😅
Aslanirem zehsan ben duydum 6+3 de ama herkesin farklı olur o yüzden moralini asla bozma bazıları 7-8 haftalarda duyuyor
Gamzeates Aslanirem ben de 6+2 de duydum çok sukur 6+6 bugün kusmam oluyo bulantım da sabah daha yoğun ama nedense karnım ağrıyor ve bu aralar aşırııı halsizim bir tane de 2.5 yaşın da bebişim var
Gamzeates Aslanirem amin cümlemizin inşallah evet ya benim daha erken başladı neden öyle oldu anlamadım