İlk kızımda bebek gelişmiyor minyon olsak dedi doktor her defasında şekerden dolayı 34 hftlıkken bebek 26 haftada kalmış diye açıl doğuma girdim ama bebeğim 34 haftaya uyumlu gayet sağlıklı doğdu hastaneden çıkarken 1950 gr 44 cm falandı şuan 3 yaşında 1 metre olmak üzere doktorlar bu seferde sırık gibi olacak diyor boşuna yıpranmışım 🥰