AngeL- kimyasal gebelik tıbben gebelik değil. Aslında sağlıklısınız, yumurtlamanız gerçekleşiyor, sperm ve yumurta birleşiyor ve döllenebiliyor. Bu sizin sağlıklı olduğunuzu gösterir . Erken gebelik testi yapmasaydınız belki de gebelik olduğunu bile anlamadan regli olacaktınız. 3. Kere de kimyasal gebelik yaşarsanız eşiniz ve siz doktora gidip muayene olabilirsiniz. Eşiniz de mutlaka gitmeli ama. Endişe etmeyin :)