Ulkermadn ben de böbrek ağrısı ve idrar yolu enfeksiyonu şüphesiyle doktora gittim böbreğimde genişleme var dendi ama abartılacak kadar değildi sonra 15 gün antibiyotik kullandım crp değerim 20 olmuştu antibiyotik bitti iki üç gün sonra düşmeyen ateş ve titreme ile acillik oldum crp değerim antibiyotik kullanmama rağmen 53 e çıkmıştı yatış verdiler böbrek genişlemem hala hafifti enfeksiyon var dediler bir hafta damardan antibiyotik tedavisi aldım şuan çok şükür ki iyiyim ben üroloji servisindeydim. Allah acil şifalar versin enfeksiyon şiddetliyse bebeğe de zarar verebiliyor. Doktor bana tekrarlarsa eğer böbrekten kaynaklı o zaman böbreğe stent takarız dedi. İyi bir üroloji uzmanına görünün derim mutlaka bu kadar sancı yapıyorsa stent takarlar muhtemelen