Kocozge tabiki iyi olan yerlerde var. Ben aslında farklı bi devlet hastanesine gidiyorum. Kadının davranışları bi harika çok yardımcı oluyor sabırla davranıyor. O gün benim kontrolum yoktu agrim vardı kendi doktorum acil ameliyata girmiş farklı bir hastaneye gittim. Randevu konusindada en az bir ay dolu. Suriyeliler den fırsat kalmıyor iğne atsan yere dusmez derler ya aynen öyle Türkçe konuşan yok hastanede. Sirami tabiki bekliyecegim ama benim kastın orda vurgulamak istediğim o degil adam bndn muayene ücreti alıyor ama o gün kafamda soru işaretlerini atamamistim. Allah korusun olsek kalsak haberi yok. Yukarıda da belirttiğim gibi bnm gittiğim hastane norm doğum yaptirmiyor. Tüm sıkıntı orda yeni bir doktor yeni bir hastane lazım ama bu doğum evi olmayacağı kesin.