Yusufleylahaluk Kizlar 38 haftalık hamileyim her hafta doktor çağırıyor kontrole bende gidiyorum çevremdeki insanlar sürekli gitme bebeğe zararli canımı sıkıyorlarr sizce zararli olsa doktor her hafta çağırırmi ?
35SD28 Yusufleylahaluk her şeyin fazlası zarar ama siz artık doğuma yaklaşmışsınız. Bebeğinizin durumunu takip ediyorlar. Allah korusun bir şey olsa doktorları suçluyoruz. O yüzden insanların her dediğine kulak asmayın. Son haftalarda sık giriliyor zaten. Onun öncesinde bu kadar sık girilmiyordu. Rabbime emanetler. Şu an yediğimiz içtiğimiz dışarı soluduğumuz hava bile eskisi kadar iyi değil. Hele telefon televizyon vs.. saymıyorum
1mervedir Yusufleylahaluk doktorlar o kadar sene boşa okumuş çevremizdekiler de profesör 32 den beri gidiyorum çünkü bana gideceksin diyor doktorum kendimi Türk hekimlerine bıraktım yani teyzelere ve çok bilmişlere değil🤣🤣
Ozlem2904 Yusufleylahaluk cevremizdeki gerekli gereksiz hersey hakkinda bilgisi olan insanlar daha zararli bebegimize 🌝
Busrakrkya Yusufleylahaluk nst nin bı zararı yokmus eğitimde öğrenmiştim stetoskop la dinlemek gibi biseymis zararsız yani . Ama ultrason a çok girmek zararlı
Yusufleylahaluk AromaliiSeker benim içim rahat zaten ama çevredeki insanlar sürekli böyle diyorlar eşimde korkuyor ilk gebeliğim olduğu için
35SD28 Yusufleylahaluk İçinizi rahat tutun. Allahın izniyle sağlıcakla kucağınıza alın bebeğinizi 🤲Benim de ilk gebeliğim bir düşüğüm var. Endişenizi anlayabiliyorum. Hareket etmediği zamanlar o hareket edene kadar uyumuyorum bekliyorum. 🙈😊
Yusufleylahaluk 1mervedir ben kulak asmiyorum zaten sadece canımı sıkıyorlarr herşeyi çok bilmis gibi
[silindi] 1mervedir aynen yahu, o çok bilmişler hamile kalsa koşa koşa ilk onlar girer nts ye, ellerinde tüm gün cep telefonları ama telefonun her şeyden daha zararlı olduğunu bilmezler🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Cahilsin ve bunu bilmiyorsun ne acı 🤷🏻♀️😒
Yusufleylahaluk 35SD28 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin zaman gevmiyor bir türlü ne zmn dogucak diye bekliyoruz😄
35SD28 Yusufleylahaluk sizin yine az kalmış çok şükür 🤲😊 bizim daha 3 ayımız var. 🙈 çok zamanlar geçmiyor diyorlar 🤭
Yusufleylahaluk 35SD28 sabırsızlıkla bekliyorum valla bende az kaldı ama işte sizin varmış baya Rabbim sağ salim kucağına almayi nasip etsin