Dicle04 doktor direk yerleşme kanaması demedi ama lekelenme gördüm kahverengi şekilde gittim doktora az bi kanama yeri görüyorum keseler normal bişey yok dedi cumartesi akşam başladı bugün 1 saat önce görmemeye başladı çok şükür 🤲 zaten sadece sildikçe oluyodu 6*3 haftalığız bu arada senin kaçıncı hafta canım