onhaziran gülhaneye gitmedim ama şehir hastanesinden çok çektim öyle böyle değil doğum yaptım enfeksiyon kapmışım demediler aşağıntarafım şii vr morardı dikişin ora dikişi de boşluklu dikmişlerdi neyse şişlik inmeden 4 gün yattım doğum vs sayarsak 1 hafta yattım işte ilaç serum kan felan verdiler neyse eve göndersiler eve geldim 2 gün geçti dikişlerim patladı şöyle ayağa bile kalkmamıştım çübkü canım çok yanıyordu öyle böyle değil neyse sincan devlet hastanesine gittim enfeksiyon var dopum yaptığın yere git tekrsr dikilip en az 1 hafta damardan antibiyotik alman lazım dedi neyse ağlaya ağlaya gittim baktılar yatış verdiler neyse 3 gün yattım doktor dikelim dedi uyuşturmadan diktiler nefes bile alamadım onun üzerine taburcu etmesinler mi hsreket edemyor nefes alamıyorum çocuğumu emziremiyorum çok kötüydü öldüm sandım inanın eve geldik ama nasıl geldim oturamadım bile arabada ayakta durmaya çalıştım eve geldim sol tarafıa yatabildim afedersiniz annem altımdan alıyordu kalkamıyordum hiç uyuyamadım çocupu annrm bana yaklaştırıp göğsümü tuta tuta emzirdi neyse 2 gün geçti 3. Tekrar dikişim attı bu sefer özele gittim özel enfeksiyon olan yer dikiş tutmaz dedi Allah razı olsun o doktordan özel karışım ilaç verdi onu sürdüm düzeldim ve 1.5 ay yattım yatakta kımıldamadan yani ven şehir hastanesi kadın doğum kısmından memnun kalmadım uzun oldu ama inanın ne biliyim gülhane daha iyidir bence