Kizlar 40+5 hamileyim sabaha karşı 4 gibi bi sancıyla uyandim düzensiz araliklarla gelen 5 dj da 10 dk da bir karnım ve belim ağrıyordu 15-20 sn sürüp tekrar geçiyordu öğlen saat 1 e kadar devam etti bu durum gerçekten can yakıcı sancilardi..sonra duşa girdim sıcak su iyi gelir diye yarım saatten fazla kaldım suyun altında çıktıktan sonra belindeki sancı yavaş yavaş geçti 1 2 saat sonra da karnımdaki sancı da geçti ben doğuma hazırlık yaparken şuan sancım yok aynı durumu yasayan var mı tekrar gelir mı sancı yoksa 1-2 güne suni almak zorunda kalacağım