15 haftalık gebeyim. Boğaz ağrısı , öksürük, geniz ve burun akıntısı şikayetlerim var. Sağlık ocağına gittim bu ilacı yazdı bir de parol verdi. Bebeğe zararı yok dede doktor. Eve gelince de eşim bu ilacı zaten normal insanlara da veriyorlar , sana niye bunu yazmış dedi. Çok kararsız kaldım kullanan varsa yazarsa çok sevinirim.