Merhaba, bebeğime ilk prima premium care aldim, su an 2.5 kilo. Bezleri bitince molfix pure&softa gecmek istiyorum. Nasil alistiysa oyle gider diyorlar. Sizce sıkıntı olur mu molfixe geçsem, hic bez markası değiştirip bebeğine uyum saglamayan oldu mu acaba 🙄