Zeliha61 13+4 günlük hamileyim dün kontrole gittiğim de gelişimi önde gidiyor dedi acaba bunu herkese mi diyorlar yoksa ? Bebeğim önde mi gelişiyor 🙄 acemiliğime verin 🙈😊
Naz33 Zeliha61 bizimde yaklaşık 1 hafta önde :) korkulacak birşey yok ayrıca ikili testi sakın aksatma çok önemli bir test
Buketali Zeliha61 merak etmeyin bana da hep öyle dendi ama şuan artık düzeldi sağlıkla gelsin inşallah 🙏