Kızlar bu durumu alttan muane ile mi anlıyolar? Benim 14. Haftaya kadar biraz lekelenmelerim oluyo çok şükür kesildi progestan kullanıyodum hatta. Rahim kısalığı gibi bi durum olsa doktor söylerdi dimi çünkü kese etrafında kanamam vardı benim öyle demişlerdi ama merak ettim şimdi 😌