Astral ılk oglumda ben de hevesle ısımlı hastane cıkısını verıcekdım ebe benı uyardı normal bır takım ver bunlara yazık olmasın odaya geldıgınde ıyıce silip kendınız gıydırırsınız demıstı öylede yapdık sıradan aldıgım hastane cıkısını verdım onu gıydırdıler gercekten lekelenmıstıler. Sımdı 2.doguma gırıcem yıne farklı bır tak takım hazırladım ebeye vermek ıcın odaya gelınce yapdırdıgım setı gıydırırım o zamana bende toparlanırım resımler daha guzel cıkar 😂😂🤭