Merhaba güzel anneler🎈Perşembe akşamı post acmistim cuma günü 40. Haftada suni sanci ile dogum yapacagimi dusunerek🙈 gece 1′de sıkışık kalktığım büyük tuvalette suyumun geldigini hissettim ama emin olamadim ic camasirimi degistirdigimde suyun azar azar geldigini fark ettim hastaneyi arayarak ebeyle gorustugumde muayene icin gitmemi soyledi, nstye baglandigimda duzensiz sancilarim vardi suyun takibi icin ped ile takip edildi, yatisim yapildi ve odaya gectigimde istifra etmeye basladim su daha da hizli gelmeye devam etti, aciklik ilk gittigimde 1 cmdi 1 hafta gram ilerlememisti sonrasinda 4 cm 6 cm 8 cm derken cok hizli ilerledi, sancilarim ise 5 dakika birken 3 dakikada bire dustu, her sey cok hizli ilerliyordu ve ebemden Allah razi olsun nefes alma teknigi gosterdi sanci geldikce onu yapmaya calisiyodum ama sanci zamanlari zordu itiraf etmem gerekirse ama dayanilmayacak gibi degil Allah veriyor onun gucunu buna inanin😊 1 bucukta hastanedeydim, 2ye dogru nstden cikmistim yanlis degilsem 4 gibi 8 cm aciklikla catala gittim diye hatirliyorum, 4 bucukta doktorum gelmisti o kadar guzel yonlendirdi ki doktorunuza kulak verin kendinizi onlara emanet edin gerisi cok guzel geliyor, 4.55′te minik kızımı dünyaya getirmistim, inanin hicbir aciyi hatirlamiyorsunuz sonrasinda, saglikla dunyaya geldigini gormek, kucaginiza almak paha bicilemez🧡🧡 Allah’ım tüm bekleyenlere güzel dogumlar nasip etsin, bu duyguyu tatmak isteyen herkese yasatsin Rabbim, kimsenin kucagini bosta birakmasin🤲🌼 Sağlıcakla kalın🌷