Kızlar dün bebeğimin alışverişini yaptım. Mart da doğumum olacak 23 gibi. Zıbınlarını hem ↉ hemde 3 /6 ay aldım ve uzun kollu aldım. Ekimde 6 aylık oluyor. Yaz zamanında içine uzun kollu zıbın giydirmeye devam etsem olur mu. Yoksa içine kısa kollu mu giydiriliyor. Bebeğim daha küçük olacağı için emin olamadım. Benim düşüncem yaz aylarında 4 5 aylık oluyor içine uzun kollu zıbın üstüne bi yelek yada ince üstlerden giydiririm diyordum.