İlk hamileliğimde sonradan farkedildi kan uyumazlığımız oxamanlar bi kargaşa bişiler oldu koltur koltur iğne aldık hastane vurdu doğum yaptım o sırada vurmuşlardı galiba 2 hamileliğimde cok sıkıntılı geçirdim ayrıca kan uyuşmazlığımmoldupu içinde ayrı bi korku vardı ondada vurdulardı ama nezaman hatırlayamıyorum bile 2. Cocupum sağlıklı doğdu ama erken doğdu prematüreydi şimdi kocaman oğlan oldu 6 yaşında. 3. Gebeliği mi daha yeni öğrendim yine aynı korkuları yasıyorum ne zaman vuruluyodu noluyodu şuan bi sıkıntı varmı yokmu bilemiyorum ayrıca ilk oğlumun kan grubuda babasınn kan grubu yani kesin uyuşmazlığım var inşallah bi sıkıntı olmaz