Bayanlar ben gebeliği öğreneli 1 hafta oldu henüz doktora gitmedim gideceğim gün reglim tam 7 gün geçmiş olacak ve gebelik 4+6 olacak beta hcg kaç olmalı. Bir kez kürtaj oldum ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum aynı sorunu yaşamaktan biraz korkum var ama iğne kullanmaya başlayalı baya oldu içimde bi yönden rahat