Beg2 ben yaşadım 6. Haftada. Doktor yatış verdi. Sürekli yattım 14. Haftaya kadar. 16 da yine kanama alanım çıktı ama eskiden kalmış yeni değildi. Bebeklerin plesantası aşağıda diye yatış verdi. Progestan fitil ile progestan iğne kullanıyorum. Sonra bebekler karnımdada belli oldu yukarı çıktıkları. Fitili düzenli kullanmayı bıraktım. İğne ise zaten haftada bir. Kanama alanı varsa düşük iğnesi veriyor doktor. Ben o zaman üç kez vuruldum. Ayakta kalmayın su tüketimine dikkat edin geçiyor.