FHKK Kızlar 9+2 Hamileyim biraz önce çok şiddetli kasık ağrım başladı çok korkuyorum bişey olur mu 2. Gebelik herşeyi unuttum resmen yarın randevum var.
ilossh FHKK ben de 9+2 hamileyim iki gündür belimde ve kasıklarımda kramp şeklinde çok da şiddetli olmayan ağrılar ara ara gelip yokluyor bebek büyüdüğü için dediler inşallah sağlıkla kucağımıza alırız😇
Havva-42 FHKK kanamanız yoksa çok endişelenmeyin benimde çok ağrıyordu kişiden kişiye değişiklik gösteriyor adet dönemleriniz ağrılı geçiyorsa belki ondandır ben ona yoruyorm adet günlerim gelince benim kasıklarım hala ağrır
FHKK Vmerve evet ediyor canım, netten baktım rahimde büyüme bebeğe yer açılma yazıyor ama bilemedim ki ya.
sessizizleyici Benimde o aralar 2 sefer cok siddetli kasık ağrım oldu kasılma gibi ceksem acıyo uzatsam acıyo sükür bi sıkıntı olmadı bidahada yasaamdım
FHKK ilossh amin canım inşallah sana da çok geçmiş olsun bel ağrım da var çok şiddetli olmasada . 2. Gebelik mi senin de
ilossh FHKK hayır ilk gebeliğim o yüzden baya pimpirikliyim her ağrıyı belirtiyi kafama takar oldum umarım çok güzel olur her şey 🙏🏻
E_daaa Sol tarafına yan pozisyon uzan benim de öyle oluyordu sakin ol korkma sakın bazı bebekler şiddetli tutunuyor ama ağrın yarım saat 1 sati geçiyorsa hastaneye git anlattığın yerleşme belirtisi ama sen yine tedbirli ol