Sg1994 Haftadayım.Tansiyonum gecen hafta 15 e kadar cıkıp geri 8 lere kadar indiği icin bugun yatısım yapildı. Doktor normal dogum yapabilirsin dedi ama düşük tansiyon olursa da normal yaptırabilir mi? Sancimda yok suni sancı verilmeye baslandı suan
Elifgoktug1 Sg1994 yüksek tansiyon olmadığı sürece yapabilirsiniz . Yüksek tansiyonda bile normal yapan var .doktorunuz en doğru kararı verir