bende hep kızım olsun istedim ilk cocuk bide ama oğlum olcak. ilkte herşeyin başında en başta sağlık diledim dua ettim sağlıklı olsun diye tabikide ama simdi bebeğim de bisey cıktı ve kendimden o kadae utandım ki cinsiyeti önemsediğim icin sağlık gerçekten herşeyin başı. sağlıklı olsun da erkek kız hiiç önemli değil