edaduzenkosar Hanımlar 12 haftalık hamileyim şiddetli adet sancısı çekiyorum normal midir? Akıntım ve kanamam yok.
kubraege edaduzenkosar bu dönemlerde yaşanan adet sancıları genelde idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanıyor. Tam idrar tahlili yaptırmalısın ne kadar dikkat etsekte hamilelikte enfeksiyon olabiliyor malesef
Merveozcelikcckl edaduzenkosar olabilir canım adet günün de daha çok olur ben 16. Haftama kadar hafif ağrılar çektim ama yine de bi acile git
edaduzenkosar SaRaa Döngüsel olarak adet donemime denk geliyor hamile olmasam öyle olurdum ondan da sancim olabilir mi acaba
edaduzenkosar Sevil34 Teşekkür ederim etrafimdaki anneler de öyle söyledi benim ilk gebeligim o yüzden korktum biraz