Vegeliyor bende 3 hafta sonra gidicem 4 haftalık oldugunu öğrendim cuma günü adetim 3 gün geçti evde test yaptım negatif cıktı 2 düsügüm 1 tane 3 yaşında oglum var aslında adet olamıyorum diye gittim düşükler üst üstte olunca muayne ederken kese gözüktü bebek falan yoktu henüz 3 hafta sonra gel dedi kan değerlerim yüksek cıktı alttan muayne ettiginde gördü bakalım 3 haftayı bekliyorum korkuyorumda tekrar kaybedicem diye ama hayırlısı olsun🙏🙏