Serpil-Harun21 ess25 topuk kanın üç Közde ben verdim ilki hastanesi ikincisi sağlık ocağında üçüncüsünde ikincisi şüpheli Çıkmış yroid yüksek çıkmış diye verdik özel hastenede çoçuk doktorumuz onda da kan verdik çok şükür sonuç temiz çıktı
Defne2018 ess25 bende de aynı olmuştu kızımda hastanede aldılar sonra sağlık ocagı dedi alıncak diye orayada verdik bi kaç gün sonra sıkıntı gördüler ama tekrar verdik bi sıkıntı çıkmadı sizdinde aynı olur korkmayın
Elif_20 ess25 sonucunuz nasıl çıktı acaba. Bizi de bugün 2.defa çağırdılar Allah’ım yardım etsin inşallah yanlıştır
Serpil-Harun21 ess25 rica ederim canım eğer Sonuç Köyü Çıktıysa korkma hem tedavisi var hemde yanlış çıkma olasılığı çok yüksek