Bende aşılama ile hamile kaldım ☺️Bende bişey yapmadım sadece doktorun ne diyorsa onu dinle . Hatta o dönem nette yazılan yorumlara çok kafa takıyordum işte aşılama yapıldı şu kadar yattım şurama ağrı girdi hamile miyim falan yazanları 😅 doktorum bana kızdı her yazılanı okuma düşünme akışına bırak dedi