gokcekilic Merhaba kızlar, 26+1 deyiz doğum yaklaştıkça insanın korkuları da artıyor. Eşim de ben de 7 aylık doğmuşuz, genetik olarak çocuğumuzun da erken doğma riski var mı bu konuda bilgisi yada tecrübesi olan var mı ? 🙏
FusunF gokcekilic benim eşim de 8 aylık doğmuş inşallah öyle bir durum olmaz ya tam zamanında gelsin bebişler