gzmbzc haftaya 35+1de yani pztsi günü kontrolüm var doktor 38i zorlayalım dedi. Ben de böyle nişan gelsin su falan gelsin öyle sezaryene gireyim diyorum eğer gelmezse de gidebildiği kadar gitsin bebeler istiyorum. Şimdilik herşey yolunda, ani bi durum için eşyalarım da hazır. Sende durum ne?