Normal canım. Kahverengi ya da kahve telvesine dönerse doktoruna danış. Ki inşallah öyle olmaz. Yerleşme kanaması denmesine de İnan ama ihmal etme çünkü belli olmuyor yaşayan bilir. Sakin ol. Bebeğinle sürekli olarak konuş. Dokun. Sanki evin içinde sadece ikiniz varmış gibi her şeyi ona anlat. Küçük diye düşünme çünkü her şeyi hissediyorlar😍