Adileeselvi doktorlar özellikle bunun bir tanı olmadığını sadece tarama testi olduğunu söylüyor. Doğruluk %85 yanılma payı da var. Kesin, tanı olmadığı için ihtimal olduğu için, amniyosentez yada nifty testi yaptır diyorlar. Kendilerini sorumlu tutmamamız için bence. Benim, değerler 10binde 1 olduğu halde defalarca amniyosentez istediğini söyledi perinatologa yönlendirdi tabi randevu bulup gidemedim ama herkese öyle şeyler söylüyorlar. Yani zaten hasta olup olmadığı doğana kadar da kesin olmuyor. Çok mucizeler duyduk keisn, tanı konulanlar sapasağlam doğurdu. Bi sorun olmayanlar Rabbim sakınsın sendromlu çocuk doğumlar yaptı yani herşey Rabbim in elinde. Gönlünü ferah tut derim. Doktorlar kendilerince yönlendirme yapıyor ilerde neden demedinz demeyelim, diye. Güzel düşün Güzel olsun. 🤗 Kendine sıkıntı stres yapıp zehir etme günlerini