Zeyneb12 benim ve iki oğlumun testi pozitifti. Çok da ağır geçirdik. Ama eşimde hiç belirti yoktu. Test de yapmadı. Ama üç kovidlinin içinde olmaması imkansız. Evde küçük iç içerdik o bize bakıyordu. Bazen hiç belirti olmadan da geçiriyoruz haberimiz olmuyo