sema_altas55 Kızlar 10+2 deyim 2li tarama testi yaptırıcam inşallah bana tam olarak nedir ,ne işe yarar, nasıl yapılır hastanede ,bilginiz varsa paylaşırmısınız şimdiden teşekkür ederim 🥰
gamzecapanoglu Doktorun normal muayene edip ense kalınlığına falan bakılıyor sonra kan veriyorsun sadece farklı birşey yapmıyorlar. Down sendromu olabilme ihtimaline bakılıyor ☺
Nebyaa Kanımızı alarak yapıyorlar diwn sendrom riskinin yuksek olup olmadığına bakılır net sonuç veren bir test değildir net sonuç veren isterseniz nifty testi var 3 bin kusur fiyatları bu kadar bilgim
Sedefege Şimdiden bilgilendireyim bir çok kişide risk çıkıyor yüzde bilmem kaç diye.. Bana da dan diye söylediler araştırma hastanesine vs yolladılar hayatım hamileliğim zehir oldu. Ama ben Allah tan gelen kabulum dedim ve hiç ama hiç test yaptırmadım sonrasında çok şükür bebeğim sağlıklı.. Allah korusun böyle bir durumla karşılasırsan önce sakin ol tatlım