OktayMeltemSahin Bayby 32.haftada alınan doğum raporu değil analık raporu yani çalışabilir ya da çalışamaz ben 32+1 de almıştım çalışamaz raporunu
Sedaekici Bayby istediğin zaman alırsın. Ama izinlerini Doğum sonrasına aktarmak istiyorsan 32. Haftada çalışabilir raporu Alman lazım yoksa aktaramıyorsun. Çalışabilir raporunu atıyorum 33. Haftada alırsan 1haftan yanıyor boşuna
blackberry118 Bayby Olur tabiki 32 37 arasi isterseniz alabiliyorsuz 37de zorunlu 37den snra isteseniz de calisamazsiniz.
sgenc bende şurada bekleyeyim. bu onuda kafam karışık. illa 32+0 da mı almak gerekiyor. yoksa 32+6 falan da oluyor mu?