Tgceetali_08 Nebyaa herkes öyle diyo 4. Aya giricez halen cinsiyet öğrenemedik hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsunda gerisi boş
yektanem25 Nebyaa ay hadi İnşallah 😍 bir oğlum var bu sefer kızımız olsun istiyorum çok teşekkür ederim ❤️
Ada3636 Nebyaa Resim Adresi https://resimyukle.io/r/I86TWXzuJ1 Sizce benim nedir Eşimin yaşı 25 Benim 17 Son adet tarihim 2 haziran
Kele-bekler1 Merhaba bizede bakabilir misiniz acaba ben 26 eşim 31 son adet tarihim 6 kasım 🤲🏻❤️Nebyaa
Kele-bekler1 Nasıl bakıyorsunuz acaba Cin takvimi mi ? Ve dediklerinizin hepsi doğru çıkıyor mu 🤗🥰Nebyaa
Nebyaa Kele-bekler1 hepsi değil genelde doğru çıkıyor diye biliyorum tiktokta ücretli olarak bakan bi adam vardı hesabını kapatacagi zaman nasıl hesapladigini anlatmıştı ordan yapıyorum
TugcEsila Nebyaa herseyin başı sağlık sağlıklı olsnda ikinci kızım olsn 🤗 gönlümdeki de hep bi kız bi erkekti ama rabbim biliyor 😄