oguzweannesi incikinannesi Yok ya bana su iç gibi tavsiye vermedi direk ameliyat denildi kendiside öyle dedi zaten normalde gebelerde oluyor böbrek genişlemesi ama seninki ileri boyuta ulaşmış normal şartlarda ameliyata almam lazım ama yinede 1_2 hafta bir takip edelim yakından ilerleme yavaşlamazsa mecbur stent gerekiyor yoksa böbrek fonksiyonları tamamen kaybedebiliriz dedi ağrılar sancılar çok fazla oluyo ben resmen doğum sancısı çekiyorum
Esranur-y Cok gecmis olsun. Benimde genisleme olmuştu, aşırı kötü günler gecirdim fakat doktor ates, titreme olursa ameliyat ederiz dedi. Sol tarafına yat ve bol su ic dedi gecti bi iki hafta icinde Allaha şükür. Kac mm olduğunu soylediler mi ?
oguzweannesi Esranur-y hayır sormadım ne kadar olduğunu banada kusma ateş olursa acil gel dedi su içme gibi şeyler önermedi ilerlemiş boyutta normal şartlarda hemen ameliyata almam lazım ama gebelikden dolayı bir iki hafta takip edelim korktuğum gibi olmazsa bekleyelim dedi
Edibeda @“Ehanc”#p19250321bende aynı sorunu yaşadım maalesef aşırı sancıyla hastaneye kaldırdılar daha 24. Haftamdaydım doğum sandık o kadar kötü sancılarım vardı doktor böbrek genişlemesi dedi ürolojiye de gittim son derece büyümüş ameliyat gerekli dendi ben kabul etmedim her hafta kontrole gittim takip ettirdim bol su içtim yürüyüş yaptım sonunda doğurdum da çok şükür sende bence biraz diren yapamazsan stent takarsın hemen karar verme 😊
incimercan oguzweannesi drlar gebeliğiniz için ne diyor? Bu şekilde ameliyat edebiliriz diyorlar mı? Sonuçta kasın doğumun da onayını almak isterler, bu durumu görmezden gelemezler
oguzweannesi incimercan ben istemediğimi belirttim zorla ameliyat etmezler zaten bebek için stent de zararlı anestezi almak da bunu göze alamam böbrek benim için arka planda herşeyi göze alırım gerekirse
incimercan oguzweannesi zorla ermezler de bebeği görmezden geliyor mı? Olur yolu söylemiyor mı? Kararı zaten size bırakırlar.
oguzweannesi Meriiih valla bir kaç günde bir sürekli sancım oluyodu doğum yapıyorum sanıyordum yani o derece bel ağrısı kasıklara vuruyodu enfeksiyon denilip geçiyorlardı bugün de böbreklere ultrasonla bakıldı başka doktora gittim oda genişleme oldugunu söyledi hamilelerde olabiliyor ama seninki sınırı aşmış durumda dedi
oguzweannesi incimercan bebeği görmezden gelmiyorlar her hamile de olabilir ama belli bir sınırı var seninki ileri boyutlara ulaşmış denildi 1_2 hafta takip edelim korktuğum gibi olmazsa bekleyelim doğuma kadar sıkı takiple dedi . Ameliyat olunmazsa böbrek fonksiyonları tamamen kaybedebiliriz diyor ameliyatta bebeğe zarar verebilir . Bilmiyorum başka doktora daha gideceğim ameliyat kabul etmem kolay kolay
Goz-deeee oguzweannesi hamilelikte böbrek büyümesi olabilir demişti doktorum bana ilk hanileliğimde büyüdü sonra düzlemişti .
Deletedmom_33 oguzweannesi 2 ve 3. Derece de stent takıyorlar. Benim 1.derece şuan takip ediliyor sadece. Yılbaşı sonrası tekrar ultrasona gireceğim