3mlek2bebkannesi gulnurkrms biberon avent aldım emzik almadım henüz dün baktım çok pahalı geldi ihtiyaç olursa alıcam emzigide
Nisan4523 gulnurkrms Biberon Tommee tippee aldım. Emzik de wee’nin yeni serisi wee cool aldım. İnşallah ilk etapta ikisine de ihtiyaç olmaz diye diliyorum 🙏
Tugcevemercimek gulnurkrms ben philips cam olan yenidoğan biberonunu aldım yine avent philips emzik aldım 🙈
Nurmilla Cok pahali emziklerden almadim emerse wee aldim arkdsim pahali aldi emmesi gitti dandik emzigi emdi o yuzden ben wee aldim emerse kendi bilir yoksa emmesede olur😊😊😊
Nurmilla gulnurkrms biberonda cam wee aldim o da nolur nolmaz bulunsun diye hastaneye goturmuycem siringayla verin dedi birisi biberona alisinca memeyi almiyomus bebekler